sjuuuukt underbar dag/kväll/natt! ♥

2010-11-07 - 16:50:09 / 0 kommentarer ..


godmorgon!

Tack alla för ett sjukt underbart 'dygn'. Så sjukt kul har det vart!
Igår så samlades alla i Sofiagården, va sociala och typ hade info.
Kom ju dit med Linnea men träffade massa folk där också. Efter
info saken så gick vi upp till en kyrkogård, gick runt lite. Runt fem
gick vi med fackeltåg ner till en annan kyrkogård, så sjukt fint.
Det va hundra ungdommar med facklor som gick, mysigt värre!
Jag, Linnea och Judit gick och snackade om allt och alla. Vi har
sån sjuk humor. Vi hade musikmeditation i slottskapellet efter
fackeltåget, mysigt fast tråkigt. Sen åt vi, gick till Sofiakyrkan,
va där, hade kul, flummade och så. Sen skulle vi gå runt på olika
stationer i kyrkan, tråkigt men man fick massa info om allt.
Sen sjöng vi typ lite och fixade sovplatser. Jag, Linnea, Tova,
Judit, Linus, Linus, Hannes & Vincent sov i ett rum där alla kläder
till prästen är. Vi var vakna till fem hela högen med gött folk.
Hade sjukt kul, hela natten och så fram till fem!
Sov i tre och en halv timma, rätt länge ändå? Packade ihop
och sen till Sofia prästgård , alla vi satt i trappan och sov typ?
Mamma och Pappa kom och hämtade mig, så jag fick åka
hem och sova. Sov från elva till två. Rätt bra i alla fall.
Just nu så dunkar jag musik, men är fortfarande trött.
Imorgon är det skola, men det är bara halv dag. Har utvecklings-
samtal. Efter det vet jag inte vad som händer.
Bilden är dålig, man ser inget? Men cam bilder är da shiiiet !
pusssss'

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!