ser du stjärnan i det blå? ♥

2010-11-20 - 14:32:58 / 1 kommentarer ..


helluu.

Har sovit hos Josefin inatt, så blev ingen blogg igår.
Men var i skolan och sen stack till henne efter det.
Träffade Nick och käkade pizza med Josefin och stack
och köpte godis sen hem, träffade Nick och hade en
helt sjukt bra kväll med hennes föräldrar och hennes
granne. Lyssnade på musik och sjöng och skrattade,
så sjukt jävla kul hade vi! Jag snackade med hennes
granne med, sjukt skönt att snacka med någon man
knappt känner. Sen kollade Josefin och jag på film,
men hon somnade sjukt fort. Idag vet jag inte vad som
händer, ska sova här inatt med och det gillas stort.
vet inte vad som händer sen i alla fall, men mer blogg
imorgon.
pusssss'

Kommentarer

sv; iphoto, finns bara i mac :p

2010-11-23 - 16:51:57

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!