just gonna stand there and watch me cry?

2010-11-08 - 20:53:01 / 2 kommentarer ..


hallå? :)

Jag är sjukt trött fortfarande och mår inte als bra idag. Men det
har vart en sjukt chill dag i alla fall. Började med elevråd,
mentor tid, elevens val, engelska , lunch sen slutade vi. Men jag
hade utvecklingssamtal och det gick sjukt bra! Efter det (12.50)
stack jag och Jennifer till Österängen och fikade och snackade
och sånt, tillbaka till skolan och väntade på henne medan hon
hade utvecklingssamtal. Sen stack vi till stan, jag köpte färg
till håret, det ska bli mörkare! Det gillar vi stort faktiskt. Sen
gick vi runt på stan och letade kläder och så. Sen stack jag hem
och hon lika så. Jag har inte gjort något mer typ. Orkar inte
göra något heller typ. Jag tror jag är sjuk eller något? Men nu så
ska jag snacka med Vili och sen Emil. GILLA STORT ! (Y)
En bild kan jag bjuda på med, så söt -.-
pusssssss'

Kommentarer
Anonym -

Sööt är du!:)

2010-11-10 - 18:42:23
din prinsessa (a) - http://jessicailes.blogg.se/

lite sen att kommentera detta inlägget men..

I LOVE THAT PITCURE!

inte så bra eng men du fattar hihi ;)

älskar dig <33

2010-11-11 - 17:18:06

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!