WIIIHUUUUUU :D

2010-12-20 - 07:48:36 / 0 kommentarer ..


godmorgon kära bloggläsare!

Just idag är jag väääldigt glad för det är sista riktiga dagen
i skolan sen blir det lov! Det bästa är väl att vi inte gör något
speciellt. Men i alla fall så ska jag åka och träna efter skolan'
med Ida. mest för att stärka mitt knä men jag ska gymma
intensivt nu tills nästa sommar (2012) då vi förmodligen ska
till Thailand igen. Vi kunde ju inte åka i år bara för min dumma
konfa. Men det kommer bli kul det med. Lite bilder får ni väl sen.
Som i sen när jag orkar ladda upp bilder från lite överallt.
Nu ska jag åka till skolan med mina stoltheter: skidjackan & ringen!
pusssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!