vad vore jag utan dina andetag?

2010-12-29 - 23:52:11 / 0 kommentarer ..


hallå neerds. :)

Hoppas ni har det awesome just nu , speciellt
ni som är vakna dårå. Undrar ni vad jag gör
så gör jag ingenting, sitter och redigerar och
kollar bilder. Kan ju bara säga att det är sjukt
hur mycket jag har förändras..... Kan ju göra
ett inlägg med bilder på förändringen sen någon
gång när jag orkar.
I förrgår var jag med Roberto, kan ju bara säga
att vi hade kul som attan! Han kollade i min bibel.
Kan ju bara säga att det var den fjärde gången den
öppnades. Så coolt att jag har förstört mitt sommarlov
pga min konfirmation. Låter väldigt kul. Så inget
Thailand i år. *SUCK*
I går fixade jag mig för fort och stack ner till
espresso house med Bernice. För min plutte gris
ville säga hejdå till mig innan jag stack till Alingsås.
Där träffade jag min gamla dagiskompis och
vi hade sjukt mysigt! Har inte träffat hans mamma
och han på år! Dock var han ju hos mig på höstlovet.
Vi lämnade mina saker hos han och stack till Göteborg.
Skulle shoppa, men det va smockfullt överallt. Så
vi fikade på ett mysigt café istället och stack hem.
Hade värsta kramkalaset med hans mamma. När
alla var hemma så bestämde vi oss för att gå till
hemmakväll och hyra film + köpa godis. Hans lillebror
är för söt. Åtta år och ska gå jämte mig. Hur gullig
som helst! Sen så köper vi pizza på vägen hem till
dom. Tuffaste lillebrorsan ska sitta jämte mig hela
tiden så sött lixom. Sen så slutar kvällen med bra film,
gott folk, skratt och mys!
Idag har vi inte gjort så mycket. Gick runt på stan en
stund och sen käkade vi. Jag ägde Adam i hexagon men
inte annars. Sen stack jag hem och på tåget satt det en
läskig fyllegubbe som glodde sönder på mig och hade
diabetes. Mysigt att han tog fram sprutan när jag såg.
Trodde att jag skulle svimma, jag är sjuuuuukt rädd för
sprutor typ. Så jag mådde illa och kände mig yr. Bakom
mig satt det en hund som luktade piss efter ett tag.
Riktigt mysigt. Allting gick bra och nu är jag hemma!
Funderar på att sova snart. En redigerad bild från 2007
får ni på köpet med.
pussssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!