trött as hell! o:

2010-12-04 - 07:23:54 / 0 kommentarer ..


godmorgon på er!

Känner att jag inte är så bra på att uppdatera för tillfället men det kommer
igång snart igen, det lovar jag! Igår så var de skola och sen åkte jag och
Jennifer hem till mig och fixade oss, tog med oss plattång, vågtång och
krustång upp till kfum, fixade en 'beautycorner' och sen hjälpte till med
att ställa upp nagellack och hår bord. Sen började allt folk komma så
vi fixade håret på dom och sminkade med teatersmink. Man kände sig
typ drogad av hårspray, glitterspray och alla andra sprayer. Sen när
vi skulle dra hem så fick vi äntligen andas frisk luft, sjukt gött! Lämnade
Jennifer och sen så stack vi hem och jag gick och la mig. Och nu, ja vad
gör jag? Jo jag vaknade för 45 min sen och har precis fixat håret. Ska
sminka mig lite och sen käka. Vid 8.58 går min buss till stan och efter
det så ska jag ladda mitt busskort och sen 9.20 drar jag till Värnamo och
träffa Jesper och det gillas stort! Jag kanske bloggar på tåget, om jag inte
har något att göra då.
bild från i somras :)

pussssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!