tagga gudstjänst.

2010-12-05 - 09:18:41 / 0 kommentarer ..


godmorgon!

Jag vet inte varför jag går upp så satans tidigt, det är väl antagligen
pga skolan eller något. I alla fall, gårdagen va sjukt underbar!
Åkte ju ner till stationen vid nio, men då står det att tåget går 10.34
och jag fick värsta dampet för på hemsidan stod det att tåget skulle
gå 9.20, men jag åkte till mormor istället och var där i 40 minuter.
Sen stack jag till tåget, åkte till Värnamo och träffade Jesper, världens
bästa pöjk! Vi gjorde väl inte så mycket mer än att va hos han.
Men vi hade sjukt kul i alla fall! Sen när jag skulle hem så står det
att tåget är inställt och jag fick rådamp, men fick åka buss istället.
Somnade och sov till Vaggeryd.. Mamma och pappa hämtade mig
i Hovslätt och sen stack vi till våra kompisar på glögg & gröt kväll.
Mycket najs, men jag somnade när vi tittade på 'Hairspray', det är väl
ändå bara så typiskt mig att somna hela tiden? Idag så blir det
gudstjänst, jag ska vara minestrant och för alla er som inte
konfirmerar er / inte har konfirmerat er så är det några som bär
ljus & kors, så det ser vi ju fram emot till tusen + det är bibelutdelning
för min konfagrupp. Sug på den.... Efter det blir det adventsfika
ute i Tranås med lite släktingar. Mysigt där jao! Nu ska jag käka.
pussss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!