on my way...

2010-12-02 - 07:33:30 / 0 kommentarer ..


godmorgon alla!

Jag ska snart pallra mig iväg till skolan, börjar 8:40 å det är najs!
Igår så stannade jag & Jennifer kvar rätt länge i skolan, hände
lite saker men hon fick gråta ut. Sen så stack vi till stråga och snacka
om en grej som händer imorgon. Efter det drog vi till la mia och
käkade pizza. Jennifer stack hem och jag till mormor. Sen gjorde
jag ingenting, pratade med min präst i konfagruppen för det är massa
skit där. Idag vet jag inte vad som händer, imorgon så ska jag och
Jennifer va med på en grej och kanske någon mer, på lördag kommer
Jesper hit + Jennifer och jag kanske käkar i stan eller något och på
söndag är det bibelutdelning i sofiakyrkan och adventsfika i Tranås.
Nu ska jag borsta tänderna och dra till skolan, det är sjukt kallt ute.
DET OGILLAR VI STORT! Ses efter helvetet aka skolan :)
pusssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!