larger than life!

2010-12-10 - 07:16:16 / 0 kommentarer ..


godmorgon!

Det är sista luciaövningen idag innan måndag. Den stora frågan är
väl om jag kommer lyckas med duetten eftersom min hals krånglar.
Hmm, får hoppas på det bästa i alla fall. Sitter just nu och lyssnar
på musik, som ni kanske ser på rubriken och ska snart dra mig
till skolan. Efter det så ska väl Jennifer och jag till espressohouse
som öppnade igår men jag gick hem så kunde inte dra dit. Får
se vad som händer efter det. Imorgon ska jag städa och så och
på söndag så tror jag att Jesper kommer, får se vad vi gör. Efter
det så ska jag till konserthuset för att min lillebror ska vara med
i En magisk December , kulturskolans nya julföreställning. Det är
bara idag + nästa vecka + måndag kvar av skolan och sen är
det LOV! :DDDDD
och bara för att bebe ska läsa blir det en bild ;)
pusssss' ♥

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!