kyrka + adventsfika

2010-12-05 - 20:28:40 / 0 kommentarer ..


hallå.

Nu har jag en psalmbok & en bibel, wohooo mitt hem är heligt
nu förstår ni. Nä asså jag vet inte varför jag konfirmerar mig.
Kanske är för gemenskapen men inte det minsta för att jag
tror på gud eller något. Men vi fick våran bibel idag och jag
bar den stora bibeln eftersom jag var minestrant. Vi gjorde
bort oss totalt kan jag ju bara säga. Men ingen märkte det
hoppas jag. Sen stack vi till Tranås på adventsfika och det var
väl kul att träffa dom man inte träffat på ett år och så. Min
syssling är som ett klistermärke på mig, gulligt är det med ja.
Nu dricker jag glögg och käkar pepparkakor + sitter i mitt nya
underställ. Det gillas stort, pallar inte bild nu. Men men.
pussss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!