julklappar & shopping ! :)

2010-12-23 - 17:36:12 / 1 kommentarer ..


hallåå där. :)

Kom nyss hem från stan som jag har tillbringat
med Jennifer, sen Cissi och tillsist mamma.
Jag och Jennifer gick runt, sen fick jag mina julklappar
av henne. En skiiiitsnygg ring och de rosa graffiti
nagellacket. Sen träffade jag Cissi och vi bytte julklappar.
Av henne fick jag det vita graffiti nagellacket. Så nu
är jag riiiiiktigt happyface! Sen gick jag till mamma och
vi gick runt och letade efter kläder till mig som jag ska
ha imorgon. En svart tunika och ett skärp med nitar
på. Super najs! Nu ska jag städa klart, bilder får ni sen.
Sen som i när jag har tagit kort och redigerat ;)

pusssss


Kommentarer
Anonym -

godjul frida, puss hanna <3

2010-12-23 - 20:55:51

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!