i'm just living my life.

2010-12-23 - 23:08:40 / 0 kommentarer ..


hallå där :)

Just nu sitter jag här, kvällen innan julafton och bara
njuter. Njuter av att jag har dom underbaraste vännerna
som alltid ställer upp, dom underbaraste föräldrarna som
jag visserligen bråkar med, men inget slår någonsin att
gråta i mammas/pappas famn! Jag njuter av att jag har
en lillebror, den mest irriterande på jorden men han med
världens sjukaste humor! Jag bara njuuuuuuuuter!

Sitter i mysbyxor och ett fult linne just nu med mina gröna
gosestrumpor. Har ansiktsmask i facet så jag ser ut som en
alien. Mycket snyggt kan jag ju bara lova. Funderar på att
ta en till ansiktsmask, men den luktar skit och är brun / grå.
Helt mysigt tycker jag, men jag kan inte gå runt imorgon
och se ut som en mupp med sär face. Nej, mitt ansikte ska
vara perfekt! Imorgon är det jul - vilket betyder låångt inlägg.
Nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask nummer ett.



pusss


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!