i'm holding out for a hero ♥

2010-12-11 - 10:00:35 / 0 kommentarer ..


godmorgon alla söta !

Igår så var det skola, efter det stack jag och Cissi och fikade
på espresso, så sjukt gott, jag tror jag kommer äta mig
fet där eller något? Efter det handlade jag julklappar till mi
familia. Mamma hämtade mig vid biblioteket sen stack vi
hem och gjorde pizza, hämtade min bror och pappa.
Nu ska jag städa sådär fint som bara jag kan och lyssna på
musik efrtersom jag är hemma själv. Sen vid elva ska jag
träffa Jennifer vid espresso och så ska vi fika och kolla
julklappar. Tror att jag ska köpa till Cissi & Ida idag. Får se.
Sen så ska vi hem hit och mysa till tusen! Imorgon sover
hon här och så ska vi träff Jesper. Wihuuuu! :)
pussss'

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!