i want you back...

2010-12-14 - 17:42:59 / 1 kommentarer ..


goderdag ! :)

Helgen har vart så sjukt bra kan jag ju bara säga. I lördags så
stack jag och Jennifer till espresso vid elva, köpte klart julklappar till
familjen och sen stack vi hem till mig. Vi va helt blöta om fötterna
och frös så det blev att ta på sig myskläder, dricka te, fika och kolla
på film. Bara Jennifer och jag i heeeeela soffan. Kändes helt underbart
att inte ha någon mer som skulle sitta där. Sen stack hon hem och jag
fixade och möblerade i mitt rum från sex till tio. I söndags kom Jesper
till mig, vi hade kul. Mamma och pappa handlade julklappar + jag fick en
kavaj. Såååå fin ! Sen så kom Jennifer, lämnade sina saker. Vi tog
kort som finns på FB, sen stack jag, mamma & pappa till konserthuset
för att kolla på min bror. Sen hämtade vi Jennifer och så sov hon här.
Vill bara påpeka att vi gick upp vid sex igår. Hade lucia och det va sjukt
kul! Bara att jag höll på att svimma andra och tredje... Så när allt va över
snurrade allt och jag började lipa, Jennifer hängde med mig ut och
jag kunde inte andas. Sen kom nån lärare och jag fattade inte ett skit av
vad hon sa. Så ´min bästavän översatte, jag fick vatten av Stone men
jag mådde bara sämre. Sen så hängde läraren med mig till min lektion
så fick Catherall värsta orodampet när hon fattade att jag va yr och allt
snurrade och att jag hade svårt att andas. Men jag ringde mamma och
hon kom och hämtade mig. Jag sov från 11.30 till 15.30. Sen så mådde
jag inte ett piss bättre och la mig vid strax efter nio. Sen idag har jag vart
hemma och haft världens jävla migrän. Men imorgon ska jag pallra mig till
skolan. Köpa julklappar till Cissi & Ida kanske Jennifer. Sen ska jag och
Jennifer till stråga och käka julbord och få våra biobiljetter. Kommer bli
najs. Btw tack Jennifer fatt du tog hand om mig igår.  Söt bild på oss blir det.
Nu ska jag duka...


pusssss


Kommentarer

alltid gumman <3

2010-12-14 - 18:46:30

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!