everybody scream, everybody scream!

2010-12-31 - 15:20:08 / 3 kommentarer ..


tjenna bruuuuush ! ;)

Nu har även detta året fått sitt slut. Snacka om att
det har gått fort, nästan för fort. Men det har vart
en dålig start och ett bra slut. För allt slutar väl
lyckligt? Eller nästan allt i alla fall. Tänkte göra
lite flashbacks från 2010 imorgon, eller påbörja
lite i alla fall. Kanske början eller något, eller
varför inte börja mitt i, sen ta sluten och sist
början? 2011, ja ett nytt år med nya möjligheter,
löften, vänner, fiender och allt. Vissa kommer
fira det nya året med vänner, alkohol, familj
eller framför datorn med facebook/wow. Men
jag ska fira ett nytt år, ännu ett år i livet med
världens bästa unge. Jennifer berg heter hon
kan jag ju säga. Henne ska jag fira mitt nya år
med. Tillbringa dom första timmarna med henne,
min glädje och allt. Och självklart min familj.
Året kommer bli bra, det har jag bestämt. Och
jag har ett nyårslöfte: ta tag i mina egna problem
och skita i andras. Kanske låter lite ego men
alla har problem som man måste ta tag i och inte
bara lämna dom. Och andras problem tynger
bara ner en själv om man ska hjälpa allt och alla.
Bästa slutet på året med, jag har världens bästa
pojkvän! ♥

Kommentarer

Gott nytt år gumman! Älskar dig <3

2010-12-31 - 15:57:56
Bettan i spenathuset -

har du pojkvän? sen när? :O namn? :)

2011-01-01 - 02:08:40

bernice: tack detsamma! älskar dig! <3

bettan i spenathuset: ja det har jag, sen den 28, roberto :)

2011-01-01 - 13:13:33

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!