bildredigerarn :)

2010-12-25 - 21:16:24 / 0 kommentarer ..


hallååå :)

Dagen har gått vääääldigt långsamt, vilket ogillas.
Jag har kollat på Askungen & Sebbe. Två riktigt
bra filmer. Speciellt Sebbe. Man gråter i floder, jag
lovar. Det är verkligen värt att se den! Jag har fixat
naglarna igen eftersóm jag spillde nagellacksbortagnings-
medel på det jag gjorde imorse så jag gjorde nytt.
Jag har på mig vääärsta myskläderna och lyssnar på
musik med en feeet kopp te! Messar med kul folk och
ska snart färga håret (GILLAS STORT!). Så slipper jag
gå runt med ful utväxt & miffad färg. Well det är bara
jag som tycker jag har utväxt och miffad färg, alla andra
ser dåligt.

Några bilder bjuder jag på just idag, som jag har tagit &
redigerat. Mycket fina blev dom. :)



ny new love - halsduken!




någon bild från i höstas - redigeringen gillas ! :)



naglarna: lila + vitt graffiti.
halsbandet fick jag från mamma & pappa.




eifeltornet, var i paris 2007 :)



pussssssss


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!