vem har sagt att söndagar kan vara tråkiga ?

2012-03-04 - 19:24:20 / 0 kommentarer ..


min söndag har vart sjukt bra faktiskt !

Sverige bjöds på två supersnygga puddingar i morgonoutfit. Har aldrig sett värre ut, eller alltså jag och Ida en söndagmorgon är inte det finaste faktiskt. HAHA. Käkade amerikanska pannkakor som min älskade mammsi ställde sig och gjorde, gick ner och fick lita matkoma i sängen och fixade oss. Ida drog hem och jag hängde med la familia till tågstationen för att lämna mamma. Jag stannade kvar tills tåget gick och stack sedan in till stan för att träffa Simon. Vi drog upp till a6, träffade Koffe och Johan, dampade på ikea och sen stack jag till min kära mormor. Käkade suuuuupergod mat, tjatade massa och åt ännu mer. Fick ananas och kexchoklad med mig hem. Hon vet mina svaga pinkter alltså.  PUSSAR PÅ HENNE. Nu ska jag sitta och götta mig, snacka skype med Simon och designa nåra tishor. Hare gött. POSSHAY!
glaaaad chey med ananas yapp.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!