vilken flygresa...

2012-07-08 - 22:56:53 / 0 kommentarer ..


turbulens, åska + blixtar i 3 timmar, knappt någon sömn osv . Men jag klarade mig asbra! Kom hem till Sverige 07:05 och så käkade vi frukost hos farmor . Tog bilen hem där jordgubbar, mjölk, grädde, glass, chokladsås, en mormor, en moster + hennes man och deras hundar väntade. Helt okej alltså! Drog på mig mysbyxor och en hoodie för att ta bussen ner och handla. Sen började jag att städa och packa upp, fick besök av världens bästa Jessica som jag har saknat såå! Käkade mat, pratade och firade lite. Nu ligger jag i sängen helt utmattad. Men den är galet skön alltså! Nu så blir det sova. Imorgon blir det lunch med Emma, hämta datorn + köpa en ny och fixa inlägg. Ska bara vila imorgon. Nu vill jag sova. Puss


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!