surdag, åt helvete alltså

2012-03-06 - 21:41:06 / 0 kommentarer ..


idag har jag vart flyf örbannad på många.

För jag hatar att folk snackar så jävla mycket skit så det inte finns alltså. JAGG FÅR UTBROTT BARA JAG TÄNKER PÅ DET. Är jag inte i skolan imorgon så är det för att inte en enda människa på skolan gör något åt alla jävla problem. ÄR SUR PÅ DOM MED! ÅÅÅH. Har i alla fall EN superduper helt jävla underbar vän. Madde/Emmet. Älskar tjejen alltså, hon skolkade idag för att komma till mig i skolan och göra mig på bra humör. Tog en fika med henne efter skolan. Snackade, skrattade och hon fick mig på bästaste humöret. Sprutade nästan ut varm choklad över oss båda på Espresso House. Köpte faktiskt en skitsnygg plånbok på monki. ENDAST 80 SVENSKA KRONOR. Sen stack jag på musikalen och fan vad kul vi har. Sen så blev jag sur. JAG ÄR FLY FÖRBANNAD.
den är jättefin irl, och jag är sur så bara så att ni vet är bilden tagen från google.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!