idag mår jag bra.

2012-03-08 - 22:43:57 / 0 kommentarer ..


jag är överlycklig, just idag.

För att imorgon ska jag träffa Simon efter skolan och sen kommer min bestisfestis hit. MASSVIS MED BRA. Har även klickat hem en skitsnygg halsring! GLAD TJEJ. Och förresten så är det idag den internationella kvinnodagen. Därför tycker jag att du, människan som har inspirerat mig under hela mitt liv, ska uppmärksammas något så otroligt mycket. Hur mycket jag än säger att jag hatar dig och allt annat, så är du guld värd. För du du får mig att skratta och må bra, du gör mina dagar året om och jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Du är min största förebild och så som du kämpar med allt är helt otroligt. Mamma, denna dagen vill jag tillägna dig. Jag älskar dig mamma ♥

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!