#icecream

2012-03-12 - 19:30:09 / 0 kommentarer ..


ah men tjenna alla sötnosar!

Jag sitter och glor på tv, bloggar från ipoden och snackar med roligt folk. Idag så har det vart helt underbart väder ute! våååååår säger jag bara. Efter skolan köpte jag faktiskt glass och chillade i det fina vädret innan jag träffade Simon. Snacka om att ha det gött. Vi satt på piren och snackade lite. Frågade om man kan dränka en fisk. Men jag fick inte svar på det. Stack hem och tog det lugnt. Alltså det är helt underbart att se alla småbarn med ett leende på läpparna som snackar om allt möjligt och leker ute. Love it. Nu ska jag ta det lugnt typ. Är rätt trött. Pusshay! Följ mig på instagram förresten (fridawiiberg)!


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!