en inblick i min vardag

2012-03-18 - 10:51:14 / 0 kommentarer ..


okej, jag har inte bloggat på länge :)

Har repat danserna till HAIR, vart i skolan, haft np i kemi, umgåtts med vänner och tagit det lugnt ! Gårdagen började med att vara barnvakt vid halv åtta, gick ut och lekte vid typ halv nio och sen åkte hon hem. Fixade och donade , lockade mammas hår och gjorde en underbar sparrissoppa för att senare fira mamma. Var rätt trött och tjurig igår, men inte idag. Ska in på HAIR repetitioner och ha det superkul från tre till sju. Ösa på som bara den med alla underbara människor! Ska pallra mig upp ur sängen, fixa mig och handla lite grejer tills imorgon för då fyller mammsi år! Lite instagram bilder bjussar jag på :)


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!