blöööööööö

2012-02-28 - 22:10:37 / 0 kommentarer ..


förlåt för askass uppdatering men så äre bara.

Igår vart det skola sen shoppa med Lisa på stan. Idag så hade jag nationella i svenska eftersom att jag missade det sist vi hade det. Sen så stack jag hem och käkade och hämtade plånboken för att sedan hinna med bussen ner till stan. Där träffade jag Jessica. Hade värsta supermysiga dagen. Fikade på Espresso House och gick runt lite sen. Åkte till a6 och träffade Lisa, shoppade lite. en skiiiiiitfin lång stickad tröja från bikbok (fick en goodie bag med lypsyl, shinespray, parfym, bodybutter, makeuprådgivning på the bodyshop, loka och plopp). Sen vart det teater och nu hemma och äta. Ska faktiskt lägga mig snart. Är slut i huvudet.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!