syskonkärlek

2012-02-10 - 21:14:03 / 0 kommentarer ..


MEN TJENA MITTT BENA FOOOLKS :)

Jag har suttit och fixat med min blogg i någon timma. Fixat en seriös header - ÄNTLIGEN! Alltså jag vet att jag inte fixde massa ordentligt och så , men gnäll inte för jag orkar inte. JAG ÄR INTE ETT PROFFS, TYVÄRR! Men i alla fall. Min bror kom nyss in till mig och sa " Frida jag kommer sakna dig!". Han drar till Idre och jag till Teneriffa. SNACKA OM KÄRLEK TILL MIN BROR!! ♥ Nu ska jag käka cupcakes och mysa gärnet med hela familjen som splittras upp under lovet. Sista kvällen på mer än en vecka vi är una familia.
storasyster & lillebror - älskar dig ♥

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!