if you are going to steal my heart, i'm going to steal your lastname

2012-02-21 - 21:58:31 / 0 kommentarer ..


så sant som det är sagt (syftar på rubriken).

Orkade verkligen inte blogga igår, ville bara ta det lugnt och andas ut helt enkelt. I alla fall så hade jag det mysigt igår efter skolan men den bästaste Jessica. Tog en fika på Wayne's Coffe och snackade, skrattade och tramsade lite. Kollade skal till iPhone efter det, för vi har lixom inget liv. Sprang runt lite på stan med. Fick med mig ett läppglans, mystofflor och moroccan olja till håret. När vi skulle dra oss till bussen träffade jag Johan. Snacka om saknad unge alltså! Sen så var det för kallt för att vänta på bussen så vi solade armarna. Idag så har jag inte gjort något , chillat typ. På fredag så kommer Daniel hit och stannar hela helgen.
pusssen

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!