asdåliga skämt och skypesamtal.

2012-04-07 - 21:39:36 / 1 kommentarer ..


jag måste bara berätta ett knock knock skämt!

"knock knock"
"who's there"
"daisy"
"daisy who?"
"daisy me rollin"

Hahahahahahhahahahahah JAG DÖÖÖR! Men i alla fall så har jag haft det suupergött idag. Började med att jag fick ett påskägg, 50 spänn och 300 i för tidig födelsedagspresent av farmor och farfar, letade påskägg från mamma och pappa och sen bara chillade. Käkade påskmat och skjutsade lillebrorsan till en kompis, stack hem och hämtade pappa. Vi drog ner och tankade moppen och sen skjutsade jag hem han igen. Drog upp till Madde, körde lite med henne och nu så är jag hemma igen. Fryser som en jag venne vad. Har feeeeeeett tråkigt. Eller inte. Sitter och snackar i skype med Johan. Mycket söt pojk alltså! Ska dejta kudden snart med min iPhone. Tänkte att vi skulle ha trekant. Är fett trött med UUUUSCH!

Kommentarer

hej, allt bra med dig? :)

tänkte iaf tipsa om min tävling där du kan vinna en valfri sak från erikasgarderob eller runns för max 300 kr,

http://afroditeedreflo.blogg.se/2012/april/vinn-en-valfri-sak-fran-runnsse-eller-erikas.html#comment

kram!

2012-04-09 - 19:30:27

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!