urtråkigt

2012-04-18 - 22:07:00 / 0 kommentarer ..


tjeeeeeenare mannen!

Sitter och har det asgött med lite godis och en hustler, snackat skype med världens bästa Christoffer. Han får en alltid på humör. SJUKT BRA! Har även haft en härlig eftermiddag med Jenny. Käkat subway,  Är sjukt skoltrött nu, men det är inte långt kvar nu så jag får väl peppa med det. Det är dessutom 59 dagar kvar tills jag drar iväg till Thailand. Peppad till tusen! Jag och Emma har nu planerat inför Ullared på lördag. Felix kunde dock inte hänka, vilket är apigt surt. Men men , vi får väl ha kul ändå och jag lovade han att hitta en asgo parfym med! Imorgon så har jag förövrigt nationella proven i Engelska. Så har vart ner till Willys och köpt saft och kesella (har hört att det ska vara gott och bra?) efter det att vi käkade. Ska tänka possitivt, måste det! Gick brapå min svenska debatt idag med. Vi vann övertygat. SUUUPERGÖTT! Nu ska jag dra mig mot sängen för att jag börjar 8:00 imorgon och skriver nationella till 11:00. PUSSSSS

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!