uppdatering :)

2012-04-01 - 12:56:26 / 0 kommentarer ..


morsning korsning alla läsare :)

Har inte bloggat på ett tag nu, men jag har faktiskt inte orkat. Men ni kan ju få en kort uppdatering om vad jag har gjort denna veckan som gått. I söndags så vart det HAIR uppvisning på spira och det flamsades och njöts av att bara vara hippies med bästa teatergruppen. Resten av veckan så har jag vart i skolan, tagit det lugnt och träffat min underbaraste syster Madde! I torsdags så var jag och Lisa ute på stan och shoppade (jag hjälpte henne att hitta massa kläder osv) och i fredags efter skolan stack jag och min kära mor till Göteborg. Vi tog det lugnt i fredags och lade oss tidigt. Gårdagen bjöd på shopping, god mat, massvis med skratt och massa mys. Har fått med mig en hel del hem. Nu så sitter vi på bussen med starbucks i handen på väg hem och ikväll blir det Mange Makers på silver med bästa tjejerna. Lite foton får ni med, :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/1596259/images/2012/pic_196424979.jpg" class="image">


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!