update:

2012-04-15 - 12:22:22 / 0 kommentarer ..


hallå tjejer och pojkar!

Hade en asbra födelsedag + en bra gårdag!
Blev firad av min familj i fredags då jag fick nya iPhone hörlurar (plug-in), en ansiktsbehandling på ett mysigt spa och 30 rakhyvlar (hahah bara för att jag alltid glömmer att säga till när dom är slut). Sen så kom det lite kort, och mormor kom med. Fick pengar av både henne och morfar. Ida kom med och av henne fick jag ett lila iPhone-skal och ett gör ditt eget godishalsbands-kit! Hon sov här tills igår och va med och firade mig med Emmets familj + mormor. Fick cupcake formar med mönster av mumin och de andra av rosor, cupcakedekorationer i form av fjärilar och hjärtan och en cupcakebok från Emmets familj. Firade med tårta, skratt, trams och massa annat kul! Stack ut till Tenhult med Emmet och träffade massa folk och har även sovit hos henne inatt. Nu så ska jag in till repetitionerna av Hair!
image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!