lite smått död.

2012-04-12 - 11:03:13 / 0 kommentarer ..


hello buddies!

Jag är fortfarande hemma och är sjuk. Mitt huvud känns totaltungt och jag bara dör inombords för att jag känner mig hängig! Idag blir det att ligga i sängen. Ska glo på en film med och sen är det möte om Samhällslinjen på PB-gymnasiet. Måste gå på det. Så åker in lite tidigare för måste köpa legings och byta en tröja som vi köpte i GBG för det blev värsta feta fläcken på den när vi tvättade den efter att jag spillde mat på den. Blev sjukt arg, men det reder sig nog idag. Måste köpa legings med eftersom att alla mina har gått sönder. Nu ska jag ta en alvedon och sen glo på film.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!