långfredagen.

2012-04-06 - 10:23:17 / 0 kommentarer ..


godmorgon på er ! :)

Idag så ska jag fortsätta att städa, hämta min kära moster som kommer hit från Stockholm med hennes man och så ska vu hem igen för att fixa iordning lite till för att farmor och farfar kommer hit ikväll. Får se vad mer dagen har att bjussa på. Om det blir bättre väder ska jag och pappa dra ner och tanka min moppe för jag vet inte hur man gör. Så får vi väl hoppas att mitt nummer flyttas över idag eller någon gång under helgen. Slipper åka till a6 idag i alla fall. GLAD FÖR DET! Eftersom att jag fick min pingla igår. Gud som jag har längtat och suktat efter en iPhone 4s!! Nuså ska jag inte komma undan mer med att städa. PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!