hemska tanke.

2012-04-11 - 14:36:12 / 0 kommentarer ..


Sitter och lyssnar på nyheterna med mamma, eftersom att vi båda är rastlösa och sjuka. Jag tror nog att även ni har hört den otroligt hemska nyheten: jordbävning under vattnet lite utanför Indonesien med hela 8,2 på richterskalan som just nu har dragit ut vattnet från stränder i de närmsta länderna (bland annat Thailand) där en Tsunami snart kommer svälja både barn, familjer, hus och allt vad som nu finns runt om.

Jag tycker även extremt synd om alla länder som tsunamin kommer att drabba med tanke på att dom precis har hunnit bygga upp allt från den senaste katastrofen 2004. Alla som kommer mista någon som är extremt nära skänker jag en extra tanke till just nu.

Man får ändå en tanke om hur sinnessjukt bra man har. Att slippa behöva oroa sig över att kanske inte ha mat, vatten, föräldrar eller någon stans att vara är ju inte ett problem. Jag vill bara åka dit och hjälpa alla. Och tanken på att planet dit lyfter med mig, min familj och min kusin om 66 dagar är sjukt. Tankar till ett alla som befinner ett där nere!

PEACE ❤


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!