glaaaaad chey

2012-04-05 - 23:20:00 / 0 kommentarer ..


hallååå, :)

Dagen har bjudit på mopedkörning, fika i några timmar hos mammas kompis med massa lek , bus och gullande med världens godaste bebis!! Åkte hem och segade lite innan pappa kom och så drog hela familjen upp till A6. Vi kom därifrån med 4 st iPhone 4s och fanken vad nöjd jag är. Imorgon så ska jag och pappa tanka moppen, städas ska det göras med och ta det lugnt innan det farmor och farfar, båda mina mostrar och deras respektive plus min mormor. Får se vad dagen mer har att bjuda på. Hoppas bara att numret flyttas över imorgon med! Godnatt på ett alla godingar :)


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!