ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄR ARG.

2012-04-22 - 22:01:55 / 0 kommentarer ..


tänkte börja med svar på en fråga.

Anonym: Allvarligt? Du köper en bra Canon EOS kamera och tar kort på dig själv i spegeln. Du måste vara en sån professionell fotograf.

SVAR PÅ FUCKING JÄVLA TAL: JAG ÄR ALLVARLIG MED ATT KÖPA EN CANON EOS 1100D FÖR ATT FOTA PÅ KONSERTER, NATUREN, EVENEMANG OCH SÅ VIDARE. JAG FOTAR ÄVEN MIG SJÄLV JA! MEN 95% AV ALLA MINA JÄVLA BILDER JAG HAR TAGIT MED MIN SYSTEMKAMERA ÄR FRÅN OLIKA EVENT, NATUREN OSV. HAR FOTAT PÅ EKSJÖ STADSFESTIVAL, HV71'S HEMMA MATCHER UNDER 2012, KARAMELL, NYÅRSAFTON MED SUPERHÄRLIGA VÄNNER, NATUREN, SAKER JAG KÖPT OCH JAG KAN ÄVEN FOTA TIDNINGAR OCH SÅNT NÄR JAG HAR TRÅKIGT OCH VILL REDIGERA NÅGOT I STÄLLET FÖR ATT DÖ I SÄNGEN TYP. JAG KOMMER ÄVEN ATT FOTA PÅ POPADELICA I ÅR OCH FLERA KOMMANDE EVENEMANG. JAG ÄGER INTE EN SYSTEMKAMERA FÖR ATT JAG ÄR EN PROFISSIONELL FOTOGRAF UTAN FÖR ATT JAG ÄLSKAR ATT FOTOGRAFERA OCH HAR GJORT DET I HELA MITT LIV FÖR ATT MINA FÖRÄLDRAR ALLTID HAR HAFT PASSIONEN ATT FOTOGRAFERA.TÄNKER FÖR ÖVRIGRT INTE SLUTA MED DET HELLER. MEN JAG HOPPAS DU FICK SVAR PÅ DITT "COOLA" CITAT FRÅN 9GAG ELLER VILKEN ANNAN "ASCOOL" SIDA DET KOMMER IFRÅN!


idag så är jag asförbannad.

Känner min inte pepp på ett jävla skit. Ja, just idag kan jag klaga på vad fan jag vill och tyck att jag är en negativ bitterf**ta, men idag får jag fan vara det. Är så jävla sur på allt, skulle kunna hitta fel på min pojkvän om jag hade en. Inte ens musik kan få mig glad. Jag vill ha en hårförlängning gjord hos frisören till premiären av HAIR + till våran prom. Vill även flytta hemifrån så jag kan ha det exakt hur jag vill utan att någon klagar. Skulle även vara skönt att ha en pojkvän eller något. Tänker för övrigt inte ens gå till skolan tills de ögonblicket att de tar bort den äckliga jävla handspriten som gör att man får svimningsattacker varje gång man går innanför dörren. Nu ska jag sluta vara så negg, skära bort mina knän, min mage och mitt huvud så jag slipper ha ont.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!