13 april, otrusdag & födelsedag :)

2012-04-13 - 14:38:43 / 1 kommentarer ..


tjena mittbena!

Imorse väcktes man av sång, presenter och frukost på sängen från min underbara familj! Gick upp och åt klart, öppnade mer presenter och hade det riktigt mys. Satte mig vid datan för att svara på lite grattisinlägg på facebook. Har även bakat lite bullar med smörfyllning och chockolate chip cookies och myst med mormor. Vart och hämtat mat med mamma och brorsan med! Nu sitter jag på bussen in till stan och ska byta en tröja och köpa ett par legings eftersom att jag inte hann det igår. puss och kram :)


Kommentarer
Anonym -

Hej :) allt bra med dig?

Vet du jag har en Dagens blogg tävling, skoj va :D?

Du hade gjort mig JÄTTE glad om du var med :)

anmäl dig gärna här:

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-6.html#comment

PussPuss, Saandriiiee

2012-04-13 - 20:59:03

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!