karamell - en festival i allas smak

2011-09-17 - 11:42:38 / 0 kommentarer ..


det är så himla kul att jobba där. alla människor och alla band.

Igår efter skolan stack jag och Jennifer ner till Huskvarna till ammas jobba och hämtade pengar och gick och köpte lite mellis och sen stack vi hem. Fixde oss, käkade och stack upp till Karamell. Sen så fixade vi lite, jobbade och chillade. Jag och Yvonne gjorde lite intervjuer med folk och band. Hade skitul med henne. Jag och Carro jobbade sen backstage och träffade några sköna killar vid namn Follow The Captain. Hahah sjuuuukt härliga människor, hade svinkul med dom. Snackade och töntade oss liiiiite bara. Men sen så skulle dom upp och spela. Vi kollade en stund för vi va tvugna att dra. Men alltså sjukt bra var dom. Fick liite bilder också. Men dom kommer upp efter idag. Nu så ska jag fixa mig, käka lunch och sen drar jag och Carro upp till Karamell. Glöm inted att säga ´hej om ni ser mig :)



pussshej !


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!