mellan himmel och jord

2011-05-06 - 20:03:59 / 2 kommentarer ..


för det första:

jo det ska jag förklara. popadelica är en festival här i jönköping som varar i en dag. det kommer kända artister. just i år så taggar alla med popadelica biljett liite extra för att veronica maggio & daniel adams ray + tove styrke kommer tror jag. fett grymt faktiskt!

för det andra:
yes jag har en ny header, tog lite bilder innan som såsmåning om dyker upp i bloggen inom kort tid.

för det tredje:
så är jag förbannad på snoriga små bortskämda äckelungar som tror dom kan få vad dom vill. typ vissa som kommer till oss kan man inte ens bjuda på vanlig mat, bara hamburgare som duger. seriöst hur fan uppfostrar man ens barn då? snoriga jävla skitungar, i mitt hus så äter man det som serveras och samma sak gäller när jag är hemma hos er. kan inte plötsligt skrika ut att det inte duger mig att jag bara äter sallad som min betjänt har pillat på eller varför inte transporterats från italien och hit. nä usch för sånna barn...


ny bild (aa'

Kommentarer

sv: ja tack såå mycket ,den var grymt fin. Är så nöjd så :DD <3

2011-05-06 - 21:28:04

Jag hade med velat gå dit. Tove Styrke ska ju va med :D <3

2011-05-06 - 21:54:23

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!