studiedag, massa najs!

2011-03-14 - 21:05:37 / 0 kommentarer ..


hello folks!

Har haft en riiiktigt najs studiedag med Josefine. Vi har typ spelat wii, handlat och bakat muffins. SUUUUPER SMARRIGA blev dom. Nu har jag ta't sugarscrub på min aben och smörjt in dom. Ska ta en kopp te och göra ansiktsmask. Sen så ska jag lägga mig på spikmattan och dra bort den innan jag somnar sååååå skönt! Jag är riktigt trött faktiskt. Imorgon blir det skolan. Ska fixa min klocka efter jag har slutat. På onsdag & torsdag så slutar jag tidigare för att jag håller på att ta moppekörkort. Sen är det fredag och då vet jag inte vad som händer. På lördag fyller mamma år och på söndag får jag pengar. RIKTIGT GO' VECKA! Nu ska jag dra och gotta mig!
lägger upp receptet sedan, så jävla goda blev dom!

PUSS

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!