hallååå!

2011-03-06 - 12:31:29 / 1 kommentarer ..


godmorgon sunshines ! :D

DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅR, och jag menar det. Här är det lixom sjukt soligt och alla fåglar kvittrar och allt är bara så bra. SItter just nu och webbar med jordens underbaraste Judit. Ska upp och göra en kopp med chai eller en varm choklad + en macka ock kolla på dumma mej. Well gårdagen spenderades med Jesper i Värnamo. Hade massa kul, kollade på film och sånt mysigt. Usch jag känner mig massa stressad nu. Men så är det. Kanske drar till Stockholm i helgen. Om inte så blire att fira Judit. Hoppas på att min onepiece kommer i veckan. Men det gör det. Yes nu så blir det mys helt själv i mitt rum. Bara jag & en film.

Kommentarer

du är jordens underbaraste ! <3

2011-03-06 - 12:33:16

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!