godermorgon.

2011-03-02 - 08:18:58 / 0 kommentarer ..


blablabla, de är typ allt man hör nu för tiden...

Jo det är sant, riktigt sant! Men antagligen är det väl för att jag är så jävla trött med. Men nu är det bara idag + torsdag & fredag kvar. Ska träffa jordens mest saknade chey på fredag. Fyfan vad jag saknar henne alltså! Hon heter nämligen Jessica, min lillasyster är hon som. Sån underbar människa! Men i alla fall så träffar jag henne på fredag. Sen på lördag sticker jag till världens mest saknade Jesper och hittar på ngt kul där. Nu ska jag fixa mig och sen dra till prao'n !
bilden är tagen samma dag som jag kom hem från Thailand, myskväll med Jessica i stadsparken!

POSSSSS

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!