glad tjej!

2011-03-10 - 19:07:18 / 0 kommentarer ..


helloo folks!

Ska för det första säga att jag är stolt, riktigt stolk. Jag tog blodprov idag och jag gjorde det på FEM minuter, istället för FYRTIOFEM minuter, fan vad stolt jag är! Well flr det andra tänkte jag bara säga att jag har vart i skolan idag bara tre lektioner + lunch. Sen stack jag till VC (vård centralen) i två timmar. Ja och som sagt tog jag blodprov på FEM minuter, stolt tjej där. För er då som inte fattar så är jag så in i helvetes sjukt rädd för sprutor. Så fort man nämner blodprov när jag är hos doktorn blir jag tårögd och kan knappt andas. Men sen fixade jag och pappa lite saker. Mina jeanslegings har gått sönder massa så fick nya för att jag var så duktig idag. TACK MAMMA & PAPPA! Well nu har jag tagit lite kort och ska snart käka pannkakor. Imorgon hoppas jag på att min onepiece kommer.
PUSSSS

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!