gaaaah, helt galen :(

2011-03-15 - 19:53:20 / 0 kommentarer ..


jag är massa med sur på att inte min onepiece kommit.

Ja, sjukt sur är jag. Varför kan man inte få sina saker när dom ska komma för? J*VLA BESVIKEN! Men i alla fall så kan jag ju gotta mig med att det är tisdag. Har inte hänt så mycket idag förutom skolan och stan + teatern. Jag är så sjukt stressad just nu. En anledning är väl att det är mycket denna veckan. Imorgon så är jag och har kurs på körskolan från två till sex (!!!) och även på torsdag. På fredag händer ingenting. Lördag (och kanske söndag) har jag repetion med teatern från fyra till sex. Mamma fyller även år på lördag vilket blir att fira henne lite också. Ska dock försöka pyssla om mig lite med te och sådant på kvällarna så jag orkar med allt som kommer nu i veckan. Nästa vecka har vi studyday TVÅ (!!!) dagar bara för att vi har utvecklingssamtal båda dagarna. Mycket mysigt att ha det så. Veckan efter det är det april sen är det bara ca två veckor kvar tills min födelsedag. Sen efter det rullar det på fort och så kommer man kunna gå i shorts och sitta ute på balkongen. Ahja, man kan ju fortsätta drömma om det. Men i alla fall så hade jag en mysig stund med Cissi på stan idag. Hon hadde knäppryck som alltid. Nu så ska jag upp och göra te, kanske kolla på någon film innan jag lägger mig.
ge mig härliga sommardagar i thailand med familjen. hemma med jessica, skratt, mys och allt.  GE MIG SOMMAR!

PUSSS

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!