friidaynight ;D

2011-03-04 - 18:26:45 / 0 kommentarer ..


hellooooo!

Nu har mina cheyer stuckit hem, Nathalie drog sist. Vi har haft massa mysigt. Haft seriösa klubben uppe vid matborden och sån seriös skit. Nej men helt underbara är tjejorna mina. men de hände lite på slutet men tänker inte ta det nu. Måste lägga mig nu, för jag ska upp tidigt imorgon till världens bästa Jesper! ÅÅÅÅH vad jag saknar den ungen, har inte träffat han på år? Nej men på länge i alla fall. Så sju mil (eller något sådant) från Jönköping ska jag. Men uppdate när jag har vaknat imorgon på dagens outfit och sånt braigt :)
seriööööööös (not) bild på mig & nathalie !

POSSS

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!