exakt en månad kvar...

2011-03-13 - 20:22:48 / 2 kommentarer ..


... till min b-day !

Yes så är det, det är bara EN MÅNAD KVAR! Jag vet preciiiiiiiis vad jag önskar mig också, endast en sak. Vilket är pengar till en systemkamera. Det är bara det som jag vill ha. Well jag har haft en supermysig lördagkväll & söndagmorgon i Stockholm. Kollade på The Adjustment Burreau SJUUUKT bra film. Asgo rulle faktiskt. Sen gick vi hem kollade mello och gick och la oss. Jag loggade in på msn (via mobilen) för att jag inte kunde sova. Så det blev att snacka med bästaste till halv tolv typ. Sen somnade jag rätt fort. Har bara suttit i bilen idag. Känner hur stockholms-dialekten börjar krypa fram nu. Riktigt härligt! Har suttit ett tag och försökt mig på att göra en earcuff med pärlor. Rättt snygg är den. Imorgon så blir det att träffa Josefine. Ska hem till henne runt tolv/halv ett. Får se vad vi hittar på. Well nu så ska jag avsluta kvällen med ansiktsmask, sugarscrub och spikmatta. Så härligt med studiedag imorgon (stydyday heter de då annars i våran skola). Well hoppas ni har haft en bra helg.
well så som håret är kommer de vara snart..... & jag saknar sommaren <3

PUSSSS

Kommentarer
. ♥ -

Kan inte du lägga ut en bild på dig när du har på dig din OnePiece ?? :)

2011-03-14 - 12:09:55

så söt och TAAAAACK FÖR LÄNKEN :DDD

dom var jättegulliga :33 <3

2011-03-15 - 19:42:36

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!