sovdags för moi & cissi !

2011-01-21 - 23:47:39 / 1 kommentarer ..


hej bloggen & bloggläsarna! :)

Jag kan verkligen inte hålla mig från att blogga just nu. För jag har riktigt tråkigt bara så ni vet, och är informerade om det. Nej men Cissi sover hos mig här idag, och jag beslutade mig för att ha en annan blid som header. Bara den, ingen text eller något, och annan färg.... Jag gillar grått. Jag håller på att somna snart. Men vi har haft riktigt kul idag! Nu ska vi väl sova eller något och i morgon vet jag inte. Men fortsätter med 30 dagar med, bara 13 dagar kvar nu...
pusssss

Kommentarer

har du tagit bilden?

2011-01-29 - 13:33:32

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!