Dag 13 – Den här veckan

2011-01-19 - 06:55:01 / 1 kommentarer ..


Den här veckan (som bara har vart två dagar) har jag bara vart i skolan känns det som. Nej men ärligt så har jag faktiskt vart i skolan till mestadels. Men efter det har jag vart med dom underbaraste vännerna man kan ha. I måndags var jag med Cissi på a6 efter skolan och stannade där till halv sex. Igår var jag med Issa och vi va hemma här och sjöng, snackade och lite annat. jag vet att det låter såååå himlars intressant, men det är det inte. Jo bara för mig, men inte för er. Imorgon ska jag vara hemma och plugga för jag har science prov på torsdag, sen ska jag på möte. På torsdag vet jag inte och på fredag så sover Cissi här. Lördag vara med Cissi och söndag träna. 

fiiiiinfiiin bild - jag vet ;)

Kommentarer

(y) vi ska gråta ihjäl oss när vi kollar filmen ;'( hahaha :3

2011-01-19 - 21:03:29

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!