åsikt igen ! :)

2011-01-04 - 19:57:07 / 1 kommentarer ..


blööööö, jag är trött och bara vill skriva en åsikt!

Alla har rätt att tycka och tänka precis som dom vill utan att kränka någon. Det är ju så det är. Men bara för att jag har en åsikt så betyder ju inte det att alla andra tycker så.
I alla fall så har jag en åsikt om 2010, altså förra året snackar vi om nu. Det var ett väldigt blandat år. Blandat med skratt och tårar. Jag har aldrig träffat så falska människor i hela mitt liv! Och jag har aldrig träffat så underbara människor i hela mitt liv. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv och jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv. Så 2010 har altså vart ett blandat år. Tänker inte ta hela året månad för månad men i alla fall. Jag har umgåtts med massa olika folk, vart riktigt kär och blivit riktigt sårad. Jag har haft väldigt jobbigt i skolan och jobbigt med kompisar. Sommarlovet kunde inte börja på ett bättre sätt! Jag stack från min gamla skola och sket i alla problem. Lämnade allt och alla bakom mig. Stack till Thailand i nästan tre veckor och hade hur mysigt som helst med hela min familj. Sen kom jag hem och hade en underbar sommar med kompisar och så. Började om på nytt med ny skola, nya vänner & nya lärare. Jag säger bara en sak. Vill ni något så gör det! Hur galet det än är, gör det! För annars ångrar ni er sen att ni inte gjorde det. Jag bytte skola just till åttan, just när jag skulle få mina betyg och allt. Men dom blev faktiskt sjukt bra för att bara gått där en termin! Nu i slutet av året så har det ju bara gått uppåt. Jag har världens finaste vänner och världens bästa pojk! Snacka om att året slutade bra, började bra och ska fortsätta bra!
så åsikt: våga göra saker istället för att ångra att du inte gjorde det!

Kommentarer

Jag tycker om dina frida har en åskit, det är inget jag har sett eller hört på andra bloggar! :D

2011-01-04 - 20:42:20

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!