home.

2011-02-26 - 18:05:42 / 1 kommentarer ..


hemma igen efter lite shopping med pappa.

Vi skulle fixa min mobil, fick godkänt av tre att jag skulle få en ny. Så nu sitter ja med en HTC Gratia i handen och är massvis med happyface. Det blev även en webbcam också, vilket jag är helt happyface för! Visst den tar inte bäst bilder men fan va glad jag är för att ha köpt en, så jag slipper ta kort med kameran så fort jag sitter vid datan. Well här är lite bilder på shoppingen från igår & idag, även bilder på mig & Ida!
Shopping igår: sudd + pennor - LAGER HOUSE
halsduk - VILA
Shopping idag: webcam - ELGIGANTEN
HTC Gratia - 3
POSS!

Kommentarer
... -

hur gjorde du bilden så den "rör" sig? :)

2011-02-27 - 12:06:20

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!