ett blandat inlägg.

2011-08-08 - 00:21:26 / 0 kommentarer ..


ohyes, ni läste rätt.

Jag ska blanda allt, verkligen allt. Jag har så mycket som måste ut. Och jag har sån skrivarlust och jag vet inte allt vad jag har. Men jag ska försöka ta det så alla orkar läsa?


* till att börja med så har jag tillbringat kvällen med min underbara familj i soffan. Bänkade framför TV'n med två helt underbara filmer! Först såg vi Den bästa sommaren, en superbra svensk film. Se den säger jag bara! Se tog vi en paus och kollade på Min stora feta grekiska semester. Helt ok, eller ah den var mer än så! Se den med! Sen så har jag duschat och nu ska jag snart sova.
*okej, en sak jag inte fattar är att folk bara måste förstöga för allt och alla hela j**la tiden. Vad är det som är så sjukt kul med att se folk nere hela tiden? Har ni inte bättre självförtroende än att sitta och skriva massa skit på facebook till allt och alla, eller på msn? Snacka skit och sprida rykten, serriöst är det bara det ni får ur er eller? Om ni vill något säg det till folk IRL - PÅ RIKTIGT - FACE TO FACE! Själv inte med typ 100000 av era bitches som gör allt åt deras ''queen''. Nej, säg det istället själv för att låta alla era små minibitches göra allt jobb. Ni har väl en egen mun att prata med?
* nog med det och över till lycka. Jag är nog lyckligast i hela Sverige känns det som. För imorgon så ska jag till min bästaste vän (vilket alla nog fattat vid dethär laget!), jag har inte träffat henne på flera månader (läs ett år). Och jag är supermegaglad. För alltså alla minnen jag har med den tjejen är så oförglömliga så det finns inte. Ni skulle tycka vi var helt IQ-badboll om jag berättade allt. Men i alla fall så ska jag ut till Bankeryd (tråkeryd) imorgon och träffa den underbara tjejen. Vi ska ha massa kul. Folk kommer dock tro vi är hyper? Men vad gör det. vi gör det till det vi vill!
*och så över till ännu större lycka! Min absolut bästa vän som jag träffade i Gränna för ett tag sen. Han kommer förmodligen ner hit i veckan. Jag saknar pojken och älskar människan sjukt. Och ja, verkligen älskarälskar. Finns inget bättre än han!
* nu så ska jag sova. så godnatt på er och hoppas att ni vågar stå för vem ni är utan att bli nedtryck av små pissråttor!


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!