en mycket nöjd tjej!

2011-08-21 - 16:35:16 / 1 kommentarer ..


hej alla söta!

Jag orkade inte blogga på hela dagen igår eftersom att jag konfirmerade mig. Jag är så himlans nöjd med allt. Min konfirmationstid har vart helt underbar. Massa nya människor, massa nya vänner, massa nytt av allt. Men framförallt så har det vart kul och lärorikt! Vill bara säga tack till alla som har förgyllt denna tid, den har betytt så mycket för mig!

 Anyhow så gick jag upp tidigt igår och var vid kyrkan 11:15. Övade allt, tog kort och fikade + peppade massa! Efter det  så blev det på riktigt. MINNES VÄRT TILL TUSEN! Det var så fint & det var så bra. Allting gick bra. Dansen, sången (sjöng ''Love Story'' med Julia) och redovisningarna framför allt! Mot slutet så sjöng assarna en sång dom hade skrivit på vildmark. Fy satan vad fint. Underbara assistenter vi har!

 När allt var slut så kramades vi massa! Och grät. Men jag kommer sakna alla så det gör iont! Vi åkte hem, och alla var så glada. Hade massa fint folk där som står mig nära. TACK alla för en superfin dag & kväll!




pussss


Kommentarer

så sjukt fin sjöng du frajdooo :)

det va riktigt mysigt puss på dig <333

2011-08-21 - 17:06:23

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!